Verzendinformatie en leveringsvoorwaarden
Landen van leveranciers
- Zwitserland
- Liechtenstein
Voor bestellingen naar Duitsland en Oostenrijkbernstein-badshop.de
Voor bestellingen naar Frankrijk, Luxemburg, België, Tsjechië, Nederland, Denemarken, Finland, Zweden, Italië, Spanje, Portugal, Bulgarije, Slovenië of Hongarije kunt u terecht in onze online shop. bernstein-badshop.com.
Verzendkosten Zwitserland/Liechtenstein
Verzendkosten overzicht
Verzendmethode | Verzendkosten |
---|---|
Pakketdienst | 29 CHF |
Expeditiebedrijf | 165 CHF |
Grote goederen | 49 CHF |
Verzendings tijd
De beschikbaarheid van het door jou gewenste artikel wordt direct bij het betreffende artikel weergegeven. Zo kun je direct zien of het artikel op voorraad is of wordt geleverd. Bij vertraging in de levering informeren we je direct.
Leveringen door expediteurs worden altijd telefonisch gemeld. DHL neemt na ontvangst van de goederen contact met je op en spreekt een afleverdatum met je af.
Leveringstijden
Beschikbaarheid | Levertijd |
---|---|
Klaar voor verzending binnen 24 uur | Pakketdienst: 7 tot 9 werkdagen na ontvangst van betaling. Grote goederen: 7 tot 9 werkdagen na ontvangst van betaling. Expeditiebedrijf: 9 tot 12 werkdagen na ontvangst van betaling. |
Item op voorraad, nu vooruitbestellen | Let op de leverdatum in de aanbieding. |
Pakketdienst
Kleine en lichte artikelen zoals armaturen, badkameraccessoires en kleine en reserveonderdelen verzenden we per pakketdienst. Verzending naar pakketstations is over het algemeen niet mogelijk.
Grote goederen
Grotere en lichtgewicht artikelen zoals douchegoten, badkameraccessoires en douchebakken worden verzonden als volumineuze goederen. Verzending naar pakketstations is over het algemeen niet mogelijk.
Expeditiebedrijf
Artikelen die op pallets worden verzonden (bijv. badkuipen en badkamermeubelsets), evenals gemengde zendingen bestaande uit verzend- en kleinere artikelen, worden afgeleverd door een expediteur. Normale DHL expeditiezendingen worden aan de stoeprand afgeleverd.
Artikelen met afleverdatum
Als je een artikel met een langere levertijd bestelt, informeren we je tijdig per e-mail of telefoon zodra de goederen klaar zijn voor verzending. Expeditiegoederen worden telefonisch aangemeld.
In het geval van de betaalmethode "vooruitbetaling per bankoverschrijving" vindt verzending pas plaats nadat de betaling volledig is ontvangen. Als de bestelde goederen niet beschikbaar zijn, behouden wij ons het recht voor om niet te leveren. In dat geval brengen we je onmiddellijk op de hoogte en betalen we de reeds ontvangen betalingen terug.
Bepalingen over transportschade
Controleer de goederen bij aflevering van je bestelling direct op eventuele schade (extern en intern).
Als je schade ontdekt, laat de goederen dan in de huidige staat en gebruik ze niet. Meld de schade onmiddellijk aan ons. Maak ook foto's van de schade en de verpakking (zelfs als deze niet beschadigd is), omdat deze documentatie nodig is voor het verwerken van een klacht.
Soorten schade:
- Open schade (verpakking is beschadigd): Dit moet bij levering direct op de leveringsdocumenten worden genoteerd en door de verantwoordelijke vervoerder worden ondertekend. Noteer datum, tijd en, indien mogelijk, het kenteken van de vrachtwagen. Zonder deze gegevens zijn claims voor transportschade uitgesloten!
- Verborgen schade (schade die van buitenaf niet zichtbaar is): Als de verpakking in perfecte staat is, maar de inhoud is beschadigd, meld deze schade dan onmiddellijk schriftelijk aan onze Service-afdeling (uiterlijk binnen 7 kalenderdagen na ontvangst van de goederen). Wij zullen de retourzending en vervanging zo snel mogelijk in behandeling nemen.
- Neem contact met ons op
Bedankt voor je begrip en medewerking.